음악의 산책/외국음악

House Of The Rising Sun / Secret Tunes

풍월 사선암 2008. 7. 13. 23:46


House Of The Rising Sun ..



뉴올리언스에 집이 하나 있지요
사람들이 해뜨는 집이라고 부르는 .. 
거기에는 한 가련한 소년이 
파멸의 길을 가고 있었어요
난 알아요  내가 그였으니까
뉴올리언스에 집이 하나 있지요
사람들이 해뜨는 집이라고 부르는 .. 
거기에는 한 가련한 소년이 
파멸의 길을 가고 있었어요
난 알아요  내가 그였으니까
오, 어머니, 당신 아들에게 말해주세요
내가 걸어온 길처럼
그들이 죄와 비참함 속에서 
인생을 허비하지 않도록
해뜨는 집에서 ...
뉴올리언스에 집이 하나 있지요
사람들이 해뜨는 집이라고 부르는 ..
거기에는 한 가련한 소년이 
파멸의 길을 가고 있었어요
난 알아요  내가 그였으니까 
오, 어머니, 당신 아들에게 말해주세요
내가 걸어온 길처럼
그들이 죄와 비참함 속에서 
인생을 허비하지 않도록
해뜨는 집에서 ...
해뜨는 집에서 ...
 
                There is a house in New Orleans
                 they call it rising sun
                 and it's been the ruin of
                 many a poor boy and God 
                 I know.. I'm one.

                 There is a house in New Orleans
                 they call it rising sun
                 and it's been the ruin of
                 many a poor boy and God
                 I know.. I'm one.

                 Oh! mother tell your children
                 not to do what I have done
                 Spend your lives in sin and misery
                 in the house of the rising sun

                 There is a house in New Orleans 
                 they call it rising sun
                 and it's been the ruin of
                 many a poor boy and God
                 I know.. I'm one. 

                 Oh! mother tell your children
                 not to do what I have done
                 Spend your lives in sin and misery
                 in the house of the rising sun
                 In the house of the rising sun