음악의 산책/외국음악

I have a dream - ABBA

풍월 사선암 2008. 9. 19. 12:33

 

I have a dream - ABBA


I have a dream, a song to sing

나는 꿈과 노래를 갖고 있어요

To help me cope with anything

무엇이든 이겨 낼 수 있게 해줄거예요

If you see the wonder of a fairy tale

만일 당신이 요정이야기의 놀라움을 안다면

You can see the future even if you fail

비록 실패한다고 해도 미래가 있어요

 

I believe in angels

나는 천사의 존재를 믿어요

Something good in everything I see

내가 보는 모든 것에서 선한 무언가를

I believe in angels

나는 천사의 존재를 믿어요

When I Know the time is right for me

나를 위한 시간이 왔다는 걸 알았을 때

I"ll cross the stream I have a dream

나는 시냇물을 건널 거예요, 나는 꿈이 있으니까요

 

I have a dream, a fantasy

나는 소망과 환상을 갖고 있어요

To help me through reality

현실을 이겨내도록 도와줄 거예요

And my destination makes it worth the while

그리고 나의 목적지는 가치있게 해줘요

Pushing through the darkness still another mile

다른 곳으로 가려면 어둠을 뚫어야 해요

 

I believe in angels

나는 천사의 존재를 믿어요

Something good in everything I see

내가 보는 모든 것에서 선한 무언가를

I believe in angels

나는 천사의 존재를 믿어요

When I know the time is right for me

나를 위한 시간이 왔다는 걸 알았을 때

I"ll cross the stream I have a dream

나는 시냇물을 건널 거예요, 나는 꿈이 있으니까요

 

 

I have a dream, a song to sing

나는 꿈과 노래를 갖고 있어요

To help me cope with anything

무엇이든 이겨낼 수  있게 해줄거예요

If you see the wonder of a fairy tale

만일 당신이 요정 이야기의 놀라움을 안다면

You can take the future even if you fale