사진과 영상/음악영상

I don`t know how to love him - Sarah Brightman

풍월 사선암 2006. 2. 3. 18:50

 

I don`t know how to love him - Sarah Brightman

 

I don't know how to love him.

What to do, how to move him.

I've been changed, yes really changed.

In these past few days, when I've seen myself,

I seem like someone else.

 

그를 어떻게 사랑해야 할지,

어떻게 그를 움직여야 할지도 모릅니다.

나는 변하고 있는데, 정말로 변해가는데...

지난 며칠간 내 자신을 돌아볼 때

내가 다른 사람처럼 보입니다


I don't know how to take this.

I don't see why he moves me.

He's a man. He's just a man.

And I've had so many men before,

In very many ways, He's just one more.

Should I bring him down?

Should I scream and shout?

Should I speak of love, Let my feelings out?

I never thought I'd come to this.

What's it all about?

 

어떻게 받아들여야 할지 모르겠네요

왜 그가 나를 움직이게 하는지 모르겠어요

그는 한 남자인데, 남자 일뿐인데.

난 전에 많은 남자를 받아들였었는데

여러 면에서 그는 또 한 남자일 뿐인데...

그를 굴복시켜야 하나요?

내가 악을 쓰며 소리쳐야 하나요?

사랑에 대한 말을 해줘야 하나요?

내 감정을 들어내야 하나요?

결코 이렇게 되리라고는 생각지 못했어요

이게 웬일입니까?